1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> سکوت...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

امروز چهارشنبه بود،کاش میتونستم مث هفته های قبل....

بیخیال...باید عادت کنم دیگه...

حرفی ندارم فقط...

امروز 11111 امین روز تولد عشقمه...

فقط همین...

پارسال بود،که حساب کردم روزای عمرشو ، و شاید حدود یه سال حالا یه کم کمتر منتظر امروز بودم...

همچنین روزایی برای کسی مهم نیس معمولا...اما من...به دلخوشی های کوچیکی مث همینم راضی بوده و هستم...

ایشاله که سالها به خوبی و خوشی زندگی کنه و خوشبخت بشه،جز این آرزویی ندارم...

خدایا عشقمو میسپرم به خودت ، من از خوشبختی خودم گذشتم بخاطر خوشبختیش...اونو به خواسته اش برسون...آمین...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:,ساعت 18:54 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت