1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دلتنگی...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

 

دلم سعیدموو میخواد خدااااااااااا...

دلتنگم...دلتنگ داشتنش...حس کردنش...بوئیدنش...آغوشش...

چقده امشب دلم بغلم عشمو میخوااااااااااااااااااااااااااااااااد خدا...

منو به این آرزوم برسون باشه؟ من سعیدمو بغل کنم یه بار بعد هروقت خواستی جونمو بگیر...ولی منو آرزو به دل نذار خدا...باشه؟؟

شما عاشقایی که با عشقتونید قدر لحظه هاتونو بدونید....تا درد دوری نکشید نمیفهمید چی میگم...این فرق داره منو دیوونه میکنه...

نمیدونید چقد دلم میخواد فقط یه بار...دستاشو بگیرم...یه بار ببوسمش...نازم کنه...بغلش کنم...

با تمام وجود به حس کردنش نیاز دارم...آخه امشب سالگرد اولین شبیه که صداشو شنیدم...وای چقده خوب بود سعیدم...همون اولین بار به دلم نشست...

سعید دلتنگتم...نمیدونم تو این پستارو میخونی یا نه...اگه این پستو خوندی به خاطر دلتنگی امشبم،یه کامنت خصوصی بزن،قربونت برم الهی...من برم بخوابم دیگه فردا مدرسه دارم...بوس بوس نفسی....

meli55.gif

 meli56.gif

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:,ساعت 22:19 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت