1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> باید رفت...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

گاهی برای موندن باید رفت...

 

دارم میرم که از نو شم گلم نگو گه بی رحمی

می خوام حرف بزنم رو راست تو این حرفارو می فهمی

 

گاهی برای اینکه قدرت رو بدونن مجبوری کاری کنی که...

 

واسه این که خیلی چیزا بمونه باید نباشه

گاهی ماهی واسه موندن باید از اب جدا شه

 

گاهی برای نزدیک شدن باید دور شد....

 

گاهی هم باید بمیری تا که یه زندگی نو شه

بهتره گلی نباشه تا باغ گلا درو شه

 

باید رفت تا موندگار شد...

 

الان دقیقا چنین حسی رو دارم...چون خودمم رفتم...رفتم تا بمونم...

دوریم طولانی نیس...فقط دوروز...قول دادم بعد این دوروز فکرمو عوض کنم....هرچند من الانم فکرامو کردم و  تصمیمامو گرفتم...نیازی به این دوروز فاصله نیس...اما میرم...نه بخاطر خودم...بلکه بخاطر سعید...

چراشو نپرسین...شرم دارم از اینکه بگم...حضورم باعث آزارش میشه و...بیخی دیگه ادامه نمیدم...

هی سعی میکنم خودمو بزنم به بی خیالی اما مگه میشه؟؟همه جا رو که نگا میکنم اسمشو میبینم : عید سعید فطر مبارک!

ظرف چند ساعت از این جمله متنفر شدم ، اصن غیرتی شدم چرا اسمشو همه باس بگن ؟؟ خخخخخ

عید سعید فطر مبارک...عید من که نیس...عید سعیده...عیدش مبارک...

خ تشنه ام...دارم میمیرم...امروز عصر کلی کار کردم...برم افطار...

بدرود....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:,ساعت 19:46 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت