1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> .......
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

سعید...
اینقدر از دستت عصبیم که اگه الان پیشم بودی مطمئنا شتکت
میکردم جوری که نتونی از جات پا شی!آره پس چی فکر کردی مرضیه نبین چه ریزه بشکن
ببین جارو بسته به دمش...خودمم نفهمیدم چی گفتم!
عه عه عه عه!آخه تو به چه حقی
دیشب بیدار نشدی؟هیچ میدونی من با کلی کارآگاه بازی مخفیانه از خونه خارج شدم اومدم
تو حیاط تو اون سرما با این حال مریضم و صدای خروسیم کلی منتظر موندم که بزنگی ولی
آقای ما رو باش...داره خواب هفت ملکه میبینه!به معنای واقعی قندیل بستم تو اون
سرما!خوب من تحمل هوای سرد رو ندارم...فکرشو بکن اون وقت شب تو تاریکی تو هوای سرد
تو حیاط...!بعد از بیست دقیقه دیدم انگار نه انگار آقا قصد بیدار شدن نداره!دوباره
سیمکارتمو از تو گوشی مامی در آوردم و سیم خود مامی رو گذاشتم توش...دست از پا دراز
تر برگشتم تو خونه که برم بخوابم دیگه!یادم نیست کی خوابم برد ولی خوب آخرین باری
که ساعتو نیگا کردم 2:15 دقیقه بود...
ظهر که از مدرسه برگشتم بهش اس دادم اونم
خیلی ریلکس میگه که ساعت زنگ نخورد نیم ساعت دیر بیدار شدم و اینا ...منم کلی ازش
گله کردم ولی دریغ از اینکه جواب یه دونه از اسامو بده!حدود نیم ساعت بعد دوباره
بهش اس دادم که : نیم ساعت گذشت قصد ج دادن نداری؟بازم خیلی ریلکس برگشته میگه : ای
وای بر من همه اسارو فرستادم به اون خط همرا اولت!
آخه خداییش شما بگین من با
این بشر چه کنم؟دیدم پرو پرو بازم ج اس نمیده!اون خط همرا اولمو روشن کردم که مثلن
به قول خودش اسارو فرستاده بود به اون!ولی دریغ از یه اس خشک و خالی!باز خوبه حداقل
وقتی بعدش خط ایرانسلمو روشن کردم اسایی رو که دیشب بهم داده بود رسید!کمتر از 10
دقیقه بعد از اینکه من سیمکارتو عوض کرده بودم بیدار شده بود!طفلی چقد هول هولکی اس
داده بود...ولی خوب بازم نبخشیدمش آخه اعصاب نذاشته برام که...ای خدا!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 آذر 1392برچسب:,ساعت 15:21 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت