1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> هعی خدا...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

هعی خدا...امروز سحر بیدارنشدم!موبایل که قرار بود زنگ بخوره بیدارم کنه نفصه شب خاموش شده انگار...دیگه هم نزنگید!حالا صبح ساعت 6:25 مامی از خواب پا شده دیده من خوابم هنوز،زودی بیدارم کرد،رب ساعت بعد هم سرویس میومد دنبالم!از بدشانسی لباسامم شسته بودم تو حیاط رو بند بود،تندی اتو کردم و پوشیدم و دوئیدم سرخیابون...

صبحانه هم نخوردم...روز قبلشم که چیزی نخورده بودم...با این حال با همون وضع تصمیم گرفتم چیزی نخورمو روزمو بگیرم...

تو مدرسه زنگ آخر نیم ساعتی خوابیدم...بعدشم رفتم نمونه رشد چون ددی خیلی دیر اومد دنبالم رفتم تو نمازخونه دراز کشیدم...بدجور هوش زولبیا بامیه کرده بودم،امروزم سه شنبه بود میدونستم قنادی پاک سه شنبه ها زولبیا بامیه داره،ددی رو راضی کردم تو راه بریم اونجا،رفتم ولی زولبیا بامیه نداشت!دیگه رفتم طبقه دومش یه کیلو نون خامه ای گرفتم حداقل!

وقتی رسیدیم خونه ساعت 3 بود،با بیحالی که هر لحظه ممکن بود بیفتم رو زمین رفتم حموم،حدود 5 بود که دیگه رفتم خوابیدم بعد با صدای اذون بیدارشدم،رفتم دوتا نون خامه ای خوردم با دو لیوان آب که باعث شد حالم خیلی بد بشه!

بعدشم یکم چرخ زدم و اینا !الانم بهتر شدم اومدم این پستو بذارم...چون واقعا برام مهمه چی میشه عاقبت این ماجرا...حتی به بچه های کلاسم گفتم یه کیو دوست دارم الان ممکنه از هم جدابشیم،دعاکنید این اتفاق نیفته،اگه آشتی کردیم همتون بستنی مهمون من!دیوونه ها میگفتن خوب بریم سر نماز دعا کنیم خدایا بی اف مرضیه رو بهش برگردون!گفتم بی اف نه بگین نیمه گمشده بهتره!گفتن اگه نیمه گمشده ات اینی که فکر میکنی نباشه چی؟منم جوابشونو ندادم...

اگه نیمه گمشده ام سعید نباشه چی؟پس بیچاره نیمه گمشده واقعیم!چون همیشه تنها میمونه من بعد سعید حاضرنیستم برم با کسی...وقتی کسی که اینقد خوب به نظر میرسید داره اینجوری باهام میکنه،وای بحال بقیه!

خدایا خودت میدونی دعام چیه!ازت میخوام مستجابشون کنی...میدونم اونقد بنده ی خوبی نبودم که هرچی بخوام بهم بدی اما...خودت میدونی اگه گناهی مرتکب شدم بخاطر درخواست خود سعید بوده!پس خودت یه جوری حلش کن!

قربون اوس کریمم هستیم!دم شما گرم!

امروز بعد حدود دو هفته اولین روزی بود که گریه نمیکردم...

 

اینم شعری که از ته دل تقدیمش میکنم به عشقم...کاش بیاد و این پستو بخونه و بفهمه حالمو :

لینک دانلود : downloadSamira - kashka tafahmi - sharji.com

اینم متن با ترجمه!

کاشکَ تَفهمی که چکَ دوستت اُمهَستِن خوشگلُم،وا دوری خُو تو نادونی،چه ایکِشیدِن ای دلُم...

کاشکی میفهمیدی که چقد دوستت دارم خوشگل من،با دوریت تو نمیدونی که چی کشیده این دلم...

کاشکَ تَفَهمی عاشقُم،ایتوُکا وا مِه تَنَکِه،مثل یه مرغ دل تِرَک،اَ قلب مِه رد تَنَکِه...

کاشکی میفهمیدی عاشقم،با من اینجوری نمیکردی!مثل یه مرغ وحشت زده از قلبم نمیگذشتی...

خیالُم هَستَری یه روز،اما پر ادزَه از بَرُم،تو ساده اِدبُری اَمِه،اما مِه عاشق هَستَرُم...

خیالم بودی یه روز،اما پر زدی از کنام،تو ساده از من بریدی اما من عاشق بودم...

کاشکَ مثل یه ترانَه،زمزمه ی لوُوِت مَبو،یا مثل یاد و خاطرَه،خیال هر شوُوِت مَبو...

کاشکی مثل یه ترانه زمزمه لبات میشدم،یا مثل یاد و خاطره خیال هر شبت میشدم...

مَواتن از خدا هَمی،که اگه تو لایق بُدونی،وا ای زخمیِ مِه،همیشه عاشق بُموُنی

میخوام از خدا همینو،که اگه تو لایق بدونی،با این دل زخمی من،همیشه عاشق بمونی

بِی تو فراموش ناکُنُم...مثل همیشه تا ابد،تَواتِن با مِه خوب بَشی،اِدناوا با مِه بَش تو بد...

تورو فراموش نمیکنم،مثل همیشه تا ابد،اگه میخوای با من خوب بشی،اگه نمیخوای هم با من بد باش!

کاشکَ تَفَهمی که دِلوُم بِی تو نَغارِن همیشَه،ای دل پر غصه ی مِن،که بی قرارِن همیشَه

کاشکی میفهمیدی که دلم برای تو همیشه گریانه،این دل پرغصه ی منه که بی قراره همیشه

کاشکَ تَفهمی که چکَ دوستت اُمهَستِن خوشگلُم،وا دوری خُو تو نادونی،چه ایکِشیدِن ای دلُم...

کاشکی میفهمیدی که چقد دوستت دارم خوشگل من،با دوریت تو نمیدونی که چی کشیده این دلم...

خیالُم هَستَری یه روز،اما پر ادزَه از بَرُم،تو ساده اِدبُری اَمِه،اما مِه عاشق هَستَرُم...

خیالم بودی یه روز،اما پر زدی از کنام،تو ساده از من بریدی اما من عاشق بودم...

و واقعا قشنگ ترین قسمت شعر همینجاست که میگه:

بِی تو فراموش ناکُنُم...مثل همیشه تا ابد،تَواتِن با مِه خوب بَشی،اِدناوا با مِه بَش تو بد...

تورو فراموش نمیکنم،مثل همیشه تا ابد،اگه میخوای با من خوب بشی،اگه نمیخوای هم با من بد باش!

 

 

و اما سعیدم...که دیروز بهم گفتی من روانیم!امروز تو وبت یه نظرو تائید کردی اینو نوشتی در جواب!

"و اینکه میگین از یه آدم عاقل و بالغ بعیده، من هم موافقم اما قطعا این برای

همه اثبات شده ، آدم یا باید عاقل باشه یا عاقل، یا باید عاقل بود و هرگز عاشق نشد

یا اینکه عاشق شد و دور عقل و منطق رو خط کشید چون این دوتا باهم نمیشن"

 

میدونی که جرم منم عاشقیه....پس چطور میخوای عاقل باشم و عاشق!نمیشه که!

عشق تو روانیم کرده!میفهمی این حرفم یعنی چی؟



نظرات شما عزیزان:

آنه شرلی
ساعت16:45---29 فروردين 1393
نه تو روانی نیستی..
فقط یه دیوونه بی نظیری


آنه شرلی
ساعت16:44---29 فروردين 1393
واااای مرضیه...دخترگذشته موجلوی چشام اوریدی که...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:,ساعت 21:58 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت