1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> حالم خوب نیست...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

امروز تا دلتون بخواد گریه کردم...هنوز ماجرای دعوای عید به پایان نرسیده...

من که دیگه رسما دارم کم میارم،سعید وحشتناک شده...منو از لیست نمیبازش پاک کرده،جواب اسامو نمیده،وقتی هم که میزنگم فوحشم میده و میگه مزاحم نشو!

بهم میگه خودتو بهم نچسبون!عه عه عه!

آقا سعید داشتیم؟من خودمو به تو میچسبونم؟یادت رفته کارای خودتو؟یادت رفته چقدر دوستم داشتی؟اون موقع ها که فقط از شنبه تا 3 شنبه روشن بودم و هردفعه که میحرفیدیم کلی گله میکردی که دلتنگم میشی و سعی کنم حداقل روزی یه بار بهت اس بدم؟

حالا من خودمو به تو میچسبوندم؟نامرد انصافت کجاست؟

هر گلایه ای میخوای بکن

نگو من دوست نداشتم

با تو بد کردم ولی گلم جز تو هیچ کسو نداشتم

جز تو هیچ کسو نداشتم

انصافت کجاست مگه من دوستت نداشتم

انصافت کجاست واسه تو چی کم گذاشتم

انصافت کجاست خدا رو قسم نخور

انصافت کجاست

خواستم فراموشت کنم دلم نیومد

خواستم تو غصه دار نشی سرم اومد

بی تو میمردم ولی به روت نیاوردم

تا اینجاشم معجزه بود دووم اوردم

تا اینجاشم معجزه بود دووم اوردم

انصافت کجاست مگه من دوستت نداشتم

انصافت کجاست واسه تو چی کم گذاشتم

انصافت کجاست خدا رو قسم نخور

انصافت کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

این چند روزه واقعا منتشو کشیدم،منی که از غرور خورشیدم جلوم زانو میزد،عشق بلایی به سرم آورد که در برابر یه مرد،(موجوداتی که زمانی به نظرم ارزش جواب سلامم نداشتن!) این چنین زانو بزنم...

اما باور کنین نمیتونم...سعید همه چیزمه...نفسمه...عشقمه...بخدا بدون اون نمیتونم!اصلن مگه این دل میتونه جز سعید عاشق کسی باشه؟اصن مگه دلم با نبودش زنده میمونه؟

دلی که بی تو بتونه دل باشه...

بخدا بهتره زیر گل باشه!

امروزم بعد کلی فوحش خوردن از عشقم بهش گفتم یه هفته بهش فرصت میدم تا فکراشو بکنه،بلکه عصبانتیش بخوابه...بلکه رفتارش درست شه!

امشب شب مهتابه...یاد شبای مهتابی خوبی که با هم داشتیم بخیر....هعی خدا...چقد به این چیزا که فکر میکنم دلم میگیره و بی اختیار اشک از چشمام جاری میشه....

امشب به بر من است آن مایه ناز

یا رب تو کلید صبح در چاه انداز

ای روشنی صبح به مشرق برگرد

ای ظلمت شب، با من بیچاره بساز

امشب شب مهتابه حبیبم را می خوام(2)

حبیبم اگر خوابه طبیبم را می خوام(2)

گویید فلانی آمده

آن یا جانی آمده

مست است و هشیارش کنید

خواب است و بیدارش کنید

آمده حال تو، احوال تو

سیه خال تو، سفید روی تو

ببیند برود

امشب شبه مهتابه

حبیبم رو می خوام

حبیبم اگر خوابه

طبیبم رو می خوام

خواب است و بیدارش کنید

مست است و هوشیارش کنید

گویی فلونی اومده

اون یار جونی اومده

اومده حالتو احوالتو

سپید روی تو سیه موی تو

ببیند برود

امشب شبه مهتابه

حبیبم رو می خوام

حبیبم اگر خوابه

طبیبم رو می خوام

امشب شب مهتابه...سعیدم رو میخوام...سعیدم اگر خوابه...هعی خدا...دلم داره میمیره از غصه!

کلی هم نذر کردم تا دوباره آشتی کنیم،فردا هم قراره روزه بگیرم،امروزم هیچی نخوردم ساعت 8 شب که یه لیوان آب خوردم قشنگ حس کردم که تو معده ام جز آبی که الان خوردم و ریخت توش هیچی نیست!

حالا ساعت گذاشتم فردا 2 صبح بیدارشم بخورم!درسامم بخونم!

امشب خیلی زود میخوابم...خستم خوب!

شب بخیر...بای...

 



نظرات شما عزیزان:

آنه شرلی
ساعت16:52---29 فروردين 1393
مزاحمم نشو...خودتو بهم نچسبون..مثه کنه میمونی...
اه اه اه...ریدم به همشون اینا یه مشت پسر عقده این که تا حالا محبت ندیدن..
بی لیاقتن مرضیه..
نگرانت شدم عزیزم... تو داری دقیقا دقیقا دقیقا...گذشته منو ورق میزنی


آنه شرلی
ساعت16:49---29 فروردين 1393
مرضیه...
الان خیییلی عصبیم...این پسره ی عوضی لنگه همونیه که 9 سال منو اسیر خودش کرد
توهم مث من داری راه بیخودی رو میری...
همه حرفایی که اون بهت زده رو عین شو از همونی که یزمانی میمردم واسش شنیدم...
وای وای وای...داره گذشتم جلوی چشام رژه میره....
منم نذر کردم خیییلی ولی فایده نداره ...
دختر خوب کنار بکش تا مث من نشدی
خواهش میکنم التماسش نکن...بهش زنگ نزن...اس نده...داری راهو منو میری
بخدا اشتباه میرییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 25 فروردين 1393برچسب:,ساعت 22:26 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت