1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دلم گرفته....
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

این پست رو دیشب قبل خواب باید میذاشتم...ولی حال نداشتم بیام پی سی رو روشن کنم نت رو وصل کنم بیام وبلاگم بعد بیام کلی تایپ کنم بعد ارسال کنم و...

همونجا زیر پتو قبل خواب نوشتمش...الانم میذارمش اینجا...

کاش سعید اینا رو میدونست...کاش...

 qbig95z8wn2t4nvp0hlr.jpg



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت13:55---15 تير 1393
سلام من مطمئنم ک روزی به خاطر درس نخوندنت فقط برای رسیدن به معشوقت غبطه میخوری ...معشوق=تحصیلات مطمئن باش اگه این نشه تو خونتون میمونی
پاسخ: چی بگم ؟


آنه شرلی
ساعت16:59---29 فروردين 1393
این سعید...لنگه همون اشغالیه که عمرمو واسش گذاشتم
مرضیه خانومی...میدونی دقیقا همین لحظاتی روکه پشت سر گذاشتی گذروندم
همین اس دادنا وترس از جوابش...همین عصبانیتها وحرفای بعدش...اخ...ک میدونم تو گوشت نمیره....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:,ساعت 9:5 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت