1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> پوووووووووووووووووووووف!
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

ای خدا....

امروز حسابی عصبی بودم از دست سعید!بابت اینکه بهش اس دادمو جوابمو نداد!

عصری زنگیدم،دیدم در حال مکالمه است!بعدش اس دادم پرسیدم با کی داشتی میحرفیدی؟

ج نداد تا اینکه مامانم اومد گوشیشو برداشت بره بزنگه به دائیم!زنگید موقع زنگیدنش اسای سعید هم رسید!

حالا من اسم سعیدو چی سیو کردم؟؟؟مطهره!!!!!!!

دیوونه نوشته داشتم با رئیس شرکت میحرفیدم مرخصی بگیرم برم ایلام یک هفته!حالا مامانم میگه رئیس شرکت و ایلام و اینا جریانش چیه؟؟؟

بیا و درستش کن!

دوتا اس هم بعدش اومد که اونا رو بلافاصه پاک کردم حتی نخوندم ببینم چیه!

هیچی دیگه...!میگه فرداشب بحرفیم منم ک فرداشب نمیتونم بحرفم...آخه فرداش امتحان ندارم نمیتونم به هیچ بهانه ای شب بیدار باشم...

دیگه جونم ب لبم رسیده از این اوضاع!باید یه موبایل موقتا جور کنم برا خودم!حالا ببینم چی میشه!

فعلن...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,ساعت 19:9 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت