1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> سلام...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

از این به بعد فقط تو این وب پست میدم...نسخه بلاگفا دیگه آپ نمیشه!

پدرم در اومد! به خاطر یه پست گذاشتن باید خودتو جر بدی! خیلی سخت گیری میکنه سیستم بلاگفا....من دوساله تو لوکس بلاگم اینجا راحت ترم! تازه امکاناتش هم بیشتره! شیک تر و لوکس تر هم هست!خخخخ

خوب دیگه همین...امروز روز بعد تولدمه...16 سال و یه روزم شد!

آخ آخ دیشب تا 2 شب بیدار بودم...با یکی از دوستام اس بازی میکردم...وسطاش یه سوال هم از هندسه میخوندن...به سعید هم اس دادم....خونه نبود قرارشد وقتی برگرده اس بده تا بزنگم بحرفیم ولی بچه ام انگار خیلی خسته بود به جای اس دادن گرفت خوابید!

صبح دوباره چهار و نیم بیدار شدم...همش دوساعت و نیم خوابیده بودم خیلی خسته بودم...اصلن چشام درست نمیدید! خواستم بزنگم به دوستم تا اگه بیدار بود یه سوال بپرسم ازش...زنگیدم به سعید!اونم مثل اینکه خواب بود با صدای زنگ بیدار شد...کلی عذاب وجدان گرفتم بعدش....

خوب دیگه بکم حرفیدیم....بعدش بای بای کرد که بازم بخوابه...ولی من رفتم لباسامو اتو کردم و آماده شدم برم ممدرسه...امتحان هندهس داشتیم ک خیلی خوب ندادمش!یعنی یه سوال 3 نمره ای رو کلن ننوشتم!حرصم در اومد حسابی....ولی خوب امتحانای بعدیمو خوب میدم....البته امیدوارم....

کمرم خیلی درد میکنه(جواد ظریف!!!!!!) امروز دو ساعت سر جلسه بودم خیلی بد نشستم کمردرد گرفتم....همین دیگه حرفی ندارم....

بوس بوس سعید...بای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 7 دی 1392برچسب:,ساعت 18:9 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت