1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> .......
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

پوففففففففففففف...

 

سعید این روزا خیلی اذیتم میکنی...

همش ضدحال میزنی...

خو چته؟

چرا اینجوری هستی تو؟

یه روز خوبی یه روز بد...

اعصاب واسه من نذاشتی......

یکی دوروزه خیلی عصبیم...

شایدم به خاطر پریودمه...

نمیدونم...

سعید.....

داری منو از خودت متنفر میکنی...

نکن این کارو...

خواهشا.....

حالم خوب نیست سعید...

تو دیگه بدترم نکن....

به خدا داغونم.....

همش گریه همش عصبانیت همش ناراحتی....

خسته شدم...

به خدا گناه دارم....اینقد منو آزار نده...

مگه من جز تو کیو دارم؟؟؟؟؟؟؟؟

هیشکی....باورکن......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 آذر 1392برچسب:,ساعت 12:12 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت