1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> افتتاحیه
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

سلام سلام صدتا سلام هزارو پونصد تا سلام...!
این اولین پستیه که میذارم تو وبم!واسه همین خیلی هیجان زده ام!های های های...
امیدوارم اسم وبلاگ شما رو به اشتباه ننداخته باشه...من و سعید عاشق هم نیستیم..ولی خیلی همدیگه رو
دوست داریم...و مطئمنا یه روزی پای عشق هم به زندگیمون وا میشه و میشه مکمل این دوست داشتن تاریخی!
وای خدا خیلی هیجان زده ام...امشب اولین شبیه که بالاخره به خودم اعتراف کردم که سعیدو دوست دارم...هروقت به این قضیه فکر میکردم این سوال تو ذهنم به وجود میومد که دوستش دارم یا نه؟اگه دوستش ندارم پس چرا اینقد برام مهمه؟چرا حمایت هاشو اینقده دوست دارم؟چرا دوست دارم همش به سعید فکر کنم و از فکر کردن بهش لذت ببرم؟همیشه هم در جواب خودم میگفتم : خر نشو مرضیه...دوستش نداری...فقط چون سعید اولین مردیه که وارد زندگیت شده تازگی داره برات و رو همین
قضیه جوگیر شدی!اما امشب...وقتی داشتیم تلفنی میحرفیدیم و ازم پرسید که دوستش دارم یه چیزی تو وجودم گفت: آره...دوستت دارم دیوونه!ولی دقیقا برعکسشو بهش گفتم!که فک کنم بابت همین قضیه دلخور شد ازم!متاسفانه همون موقع شارژش تموم شد و من که کلن ش نداشتم!نتونستم اینو بهش بگم...بعد قطع شدن تلفن تندی پریدم نت و عکسمو براش فرستادم...آخه تا حالا منو ندیده بود!خوب اون عکسی که فرستادم معمولی ترین حالت قیافه من بود!بعدش هم رفتم رید با چند نفر راجب اینکه یکی رو دوست دارم ولی نمیدونم چجوری بشم بگم یا اینکه اصلن بهش بگم یا نه؟مشورت نمودم!همشونم گفتن بهش بگو اگه دوستش داری چون در این صورت فکر میکنه دوستش نداری و میره سراغ یکی دیگه...کسی که دوستش داشته باشه...حالا هم اگه میخوای از دستش بدی هنجوری ساکت بمون و هیچی نگو...خوب آخه شما بگین من چه کنم؟امروز تازه فهمیدم چقدر دوستش دارم ولی خوب نمیتونم زبونا بهش بگم دیگه!خوب آدمای پررو هم در بعضی شرایط خجالتی میشن!مثل الان من!حالا شنبه برسه ، میزنگم بهش و میگم که چقدر دوستش دارم این گل پسر رو...ببخشید گل آقا رو...البته سعید دیگه گل هم نیست الان دیگه درخت وجودش میوه داده فک کنم...های های های!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 آذر 1392برچسب:,ساعت 21:32 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت